zaterdag 7 mei 2016

Kaphanddoek

Toen we de geboortelijst gingen leggen.
Werd er vertelt dat 3 stuks kaphanddoeken zeker nodig waren.
We kozen braaf in de winkel drie stuks,
maar ik dacht heel de tijd eigenlijk kost het best veel.

Na wat denkwerk ging ik vandaag aan de slag, meten, knippen , stikken.

En na een 2 tal uurtjes lag er een kaphanddoek op de tafel.
Zo fier als een gieter ermee naar vriendlief.

En dan meteen al 1 ding van de geboortelijst gehaald ;)
Trots dat ik ben wanneer ik er een dingetje kan afhalen doordat ik het zelf naai.
Nu nog met een popje erin maar in augustus zal onze lieve kleine spruit hier in liggen na haar badje.



2 opmerkingen:

  1. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Well over 160 thousand men and women are trying a easy and secret "liquid hack" to lose 1-2lbs each and every night as they sleep.

    It is very simple and it works every time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go grab a clear glass and fill it with water half glass

    2) And then do this amazing hack

    you'll become 1-2lbs thinner when you wake up!

    BeantwoordenVerwijderen